Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LCG Jukebox
Offline
Detektyw
Stopień: 1
*

Liczba postów: 2

Dołączył: 18-09-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #16
 
u mnie pisze błąd uaktualnienia.


e65
28-09-2008 15:07
Szukaj postów Cytuj
Offline
wiecol_ino
Stopień: 1
*

Liczba postów: 10

Dołączył: 09-09-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #17
 
1 wersje zainstalowalem i aktywowalem. jak probuje zainstalowac druga wyskakuje blad uaktualniania. jak probuje wyciagnac keygena to avast krzyzy ze wir ale mimo to wyciagam go probuje uruchomic i wyskakuje mi ze blad:/ jakies pomysly???
28-09-2008 15:36
Szukaj postów Cytuj
Offline
eter
Stopień: 1
*

Liczba postów: 4

Dołączył: 10-09-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #18
 
halo halo witam moja n73 przyjela jukebox z tej strony i bylo wszystko ok chodzilo przez miesiac a terz nie otwiera wszystkich plikow a jak otworzy i gra to przez 10 sekund pozniej wyskakuje bluscren z napisem o bledzie programu prosi o przinstalowanie
przeinstalowalem i nic wgralem nowy soft na fona przez nsu i nic moze kts wie co jest
22-10-2008 17:09
Szukaj postów Cytuj
Offline
leo20
Banned

Liczba postów: 3,414

Dołączył: 20-05-2008




Telefon: Sony Xperia L

Soft: 4.4.4 cm11

Znajomość symbiana: 5
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 265
Post: #19
 
ja na swojej nokii mam wersje 2.17 i nie ma tych problemów co z wersją 2.18.
24-10-2008 11:42
Szukaj postów Cytuj
Offline
sisx
Stopień: 100
*

Liczba postów: 115

Dołączył: 26-06-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 1
Post: #20
 
jak do tego programu dodać napisy, w jakim formacie muszą być and skąd można takie pobrać??? i czy po ich dodanu będą one leciały równo z muzyką?? :beated:
27-10-2008 20:55
Szukaj postów Cytuj
Offline
njoi002
Stopień: 1
*

Liczba postów: 1

Dołączył: 04-11-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #21
 
na N81 tez mam podobny problem. przy przelaczaniu ktorejs piosenki z kolei, aplikacja sie wylacza. NIe ma to zwiazku z konkretnym utworem, dzieje sie przy kazdym. probowalem juz wielu LCG Jukeboxow w wielu wersjach z wielu zrodel. Albo łaczy sie z internetem,albo wyskakują bluescreeny,albo sama sie wylacza..:/ porazka. Istanieje jakakolwiek dzialajaca wersja? moze byc nawet 1.0.... Byle miala dobry EQ.
10-11-2008 19:23
Szukaj postów Cytuj
Offline
marxxx
Stopień: 1
*

Liczba postów: 37

Dołączył: 06-07-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #22
 
To samo u mnie. Mam wersje 2.12 i jak wchodze w edytuj liste i chce wybrac sobie piosenke to program sie wylacza. Jest jakas dzialajaca wersja?
11-11-2008 12:06
Szukaj postów Cytuj
Offline
kriss12
Stopień: 500
*

Liczba postów: 662

Dołączył: 17-05-2008

Reputacja: 0


Znajomość symbiana: 0
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 19
Post: #23
 
Lonely.Cat.Games.Jukebox.v2.30.S60v3.SymbianOS9.1. Incl.Keygen-TSRh

Aplikacja tylko dla złamanych telefonów

[Obrazek: e40f28cbaa3e83d7.png]

Zainstaluj
Użyj keygenu TSRH
Raz uruchom, zarejestruj i wyłącz aplikację.
Skopiuj plik hosts do C:Private10000882 [jeżeli nie ma takiego folderu to go stwórz]
Przy kolejnym uruchomieniu aplikacji wybierz TAK dla możliwości identyfikacji aplikacji online


[hide]http://rapidshare.com/files/162702365/Lonely.Cat.Games.Jukebox.v2.30.S60v3.SymbianOS9.1.Incl.Keygen-TSRh.rar[/hide]

Telefon: Nexus
Sieć: Era
ROM: KiNgxKxNexus Desire2Nexus
SPL: HBOOT-0.33.0012
Radio: 4.02.02.14
Recovery: RAv1.5.3
LENOVO Y530

-----------------------------------------
[Obrazek: n1_logo.png]
-----------------------------------------
Nie prowadzę Supportu przez GG, Mail, PW
11-11-2008 12:37
Szukaj postów Cytuj
Offline
uvedudek
Stopień: 1
*

Liczba postów: 1

Dołączył: 28-10-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #24
 
Hmm też posiadam E51 i tez spotkałem się z problemem "3"klawisza gdzie po wciśnięciu kilkakrotnie zamykało odtwarzacz. Ale znalazłem prosty sposób na to, po prostu wchodziłem w "Edytuj Playliste" ---> i tworzyłem swoja Playliste bo jak robiłem "Graj folder" to pojawiał się ten problem z przełączaniem utworów.
Myślę ze to powinno pomóc bo u mnie teraz śmiga na całego.
Pozdrawiam.
15-11-2008 13:58
Szukaj postów Cytuj
Offline
yankes0505
Stopień: 1
*

Liczba postów: 2

Dołączył: 18-11-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #25
 
mialem juz go wczesniej na N70
mi sie podoba mam nadzieje ze na nwej n95 tez bedzie good
18-11-2008 01:49
Szukaj postów Cytuj
Offline
kevcio777
Stopień: 1
*

Liczba postów: 1

Dołączył: 18-11-2008

Reputacja: 0


Telefon: e52

Soft: s60 v3
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #26
 
a u mnie wyskakuje ze wartość certyfikatu wygasła?? pomóżcie co mam zrobić aby to zainstalować???
18-11-2008 02:33
Szukaj postów Cytuj
Offline
vanepafi
Stopień: 500
*

Liczba postów: 641

Dołączył: 16-07-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #27
 
w faq masz jak złamać system to rozwiąże twoje problemy z certyfikatami Smile jest w 100% bezpieczne (chyba że coś usuniesz...Big Grin ) a jeśli ci sie niechce to cofnij date na dzień po odkąd powstał 1szy post w trym temacie Smile
18-11-2008 07:30
WWW Szukaj postów Cytuj
Offline
Mavciooo
Stopień: 400
*

Liczba postów: 431

Dołączył: 05-06-2008

Reputacja: 0


Telefon: Nokia E71

Soft: 500.21.009
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 1
Post: #28
 
Działa Smile ale ciekawe jak długo podziała Smile

Dzieki
04-12-2008 13:08
Szukaj postów Cytuj
Offline
dziobak99
Stopień: 400
*

Liczba postów: 412

Dołączył: 17-09-2008

Reputacja: 0


Telefon: i5700
Podziękował: 5

Otrzymał podziękowań: 1
Post: #29
 
Cofnij date w fonie, np o rok;]
04-12-2008 13:46
Szukaj postów Cytuj
Offline
tasior86
Stopień: 1
*

Liczba postów: 9

Dołączył: 12-10-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #30
 
Witam, jest możliwość przewijania mp3 w tym odtwarzaczu ? Pobrałem już chyba 10 różnych playerów i w żadnym nie ma opcji przewijania .....
30-12-2008 16:41
Szukaj postów Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Regulamin | Polityka Prywatności | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS