Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mobisophy.Interactive.Voice.Call.Master.v2.00.S60v
Offline
MKarol89
Stopień: 1
*

Liczba postów: 13

Dołączył: 10-11-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 1

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #1
Mobisophy.Interactive.Voice.Call.Master.v2.00.S60v
Mobisophy.Interactive.Voice.Call.Master.v2.00.S60v 3


Witam chciałem podzielić sie aplikacją która działa jak automatyczna sekretarka
Używam tej aplikacji od niedawna ale działa świetnie, możemy tworzyć grupy osób z którymi nie chce nam się gadać i będą ładować się na naszą sekretarkę albo np sekretarka działa w godzinach od 8 do 16 doskonale przydaje się w pracy Lub też ustawić na połączenia na prywatne numery. Opcji jest naprawdę wiele sami przetestujcie ja bynajmniej jestem bardzo zadowolony



[Obrazek: Mobisophy%20Interactive%20Voice%20Call%20Master1.jpg]


[hide]http://rapidshare.com/files/173515218/Mobisophy.Interactive.Voice.Call.Master.v2.00.S60v3.SymbianOS9.1.Unsigned.Cracke​d-BiNPDA.rar[/hide]
15-12-2008 12:07
Szukaj postów Cytuj
Offline
dziobak99
Stopień: 400
*

Liczba postów: 412

Dołączył: 17-09-2008

Reputacja: 0


Telefon: i5700
Podziękował: 5

Otrzymał podziękowań: 1
Post: #2
 
Jak zwykle nie moge z rapidshera ściągnąć... ]Smile
Daje wstawke nowszej wersji v2.21 na 4SHARED:
[hide]http://www.4shared.com/file/70431376/9bd65964/MobisophyInteractiveVoiceCallMasterv221_PT-BR.html?s=1[/hide]
I w ogóle nie wiem czemu, ale moja wersja waży 536kb, a autora ponad 5mb...
Są dwa pliki do zainstalowania, w jednym z nich trzeba zmienić rozszerzenie na *sis, bo jest inne.
Testowałem na mojej n73, śmiga pięknieWink
Program nie należy do łatwych w obsłudze więc dla wszystkich zainteresowanych INSTRUKCJA:

Po uruchomieniu aplikacji, mamy przed sobą następujące funkcje, które postaram się opisać w dalszej części testu:
Profiles
IVR scenarios
Managing lists
SMS Templates
Message Box
Scheduler
Dialog Monitor



W widoku głównym pod lewym klawiszem funkcyjnym mamy dostęp do następujących funkcji:
open (otwiera aktualnie podświetloną funkcję
view call logs (otwiera rejestr połączeń naszego telefonu)
settings (ustawienia ogólnych parametrów)
autostart (autostart przy wł. telefonu)
show indicator (pokazuje powiadomienie na ekranie telefonu że aplikacja działa)
Run as system app. (uruchamia aplikację jako proces systemowy, aplikacja nie może być wtedy zamknięta jeśli jest mało pamięci)
Watch video calls (IVCM będzie zachowywał dane połączeń wideo jeśli się uruchomi opcję)
Watch Fax calls(IVCM będzie zachowywał dane połączeń faxów jeśli się uruchomi opcję)
Local record timeout (określamax czas nagrania powiadomienia na automatycznej sekretarce)
No beep phonecall record (wyciszasygnał informujący o nagraniu)
Local play back volume (kontroluje głośność odtwarzania clipów dźwiękowych nagranych przez użytkownika)
Verbose dialog log (wybór opcji powoduje że wszystkie szczegóły zdarzeń będą zapisywane do Dialog Monitora, w przeciwnym razie IVCM będzie zapisywał tylko podstawowe informacje o zdarzeniu do Dialog Monitora)
Prompt for billable events(pozwala IVCM na potwierdznie dialogu przed operacją która będzie powodować obciążenie rachunku telefonicznego
IR (Interactive Voice Response) settings (otwiera zaawansowane opcje IVR –te parametry odpowiadają za sposób w jaki IVR odpowiada na połączenia przychodzące)

Opcje IVR:
- Auto answer delay (przerwa między rozpoczęciem sygnału dzwonienia a odebraniem połączenia przychodzącego przez IVR
- mute ringer before answer (czy wyciszyć sygnał dzwonienia przed odebraniem połączenia przychodzącego przez IVR
- IVR playback volume (ustawia głośność clipów nagranych przez uytkoenika)
- Key detection timeout (maksymalna przerwa z jaką będzie czekać IVR na wciśnięcie klawisza akcji z tonowego menu. Kiedy czas detekcji minie IVR automatycznie zawiesi połączenie, albo odpowie powitaniem z „key tone sub menu” i będzie czekać na kolejne wejście dzwoniącego, będzie to uzależnione od ustawień „key detection retry”
- key detection retry (czasy ponawiania próby kiedy dzwoniący ma wcisnąć klawisz. Zerowy czas skutkuje tym, że połączenie zostaje przerwane jeśli zostanie przekroczony czas jaki został ustalony na dokonanie reakcji przez dzwoniącego)
- answering machine timeout (maksymalna długość nagrania na automatycznej sekretarce)
- call transfer timeout (kiedy dzwoniący wybiera przekierowanie jego rozmów, parametr definiuje ile czasu ma być wybierany numer na który jest przekierowanie. Jeśli upłynie zadany czas IVCM będzie próbował połączyć się z kolejnym zdefiniowanym numerem)
- Hangup after transfer (max czas trwania udanego przekierowania)
- ringing timeout (jeśli dzwoniący wybierze akcję „odtwórz dzwonek”, parametr ten definiuje max czas trwania dzwonienia powiadamiającego o połączeniu
- Hide (aplikacja zostaje ukryta i działa w tle)
- Register (rejestracja aplikacji)
- Unregister (dzięki tej opcji można zainstalować aplikację na innym urządzeniu)
- About (Info o aplikacji)
- Exit wyjście z aplikacji.


Czas na opis funkcji widzianych w menu głównym:

Profiles: w tym widoku możemy dodawać, modyfikować usuwać i aktywować zapisane profile. Dzięki profilom można zdefiniować, które rozmowy mają być nagrywane, odrzucane, przekierowywane na automatyczną sekretarkę. Znajdziemy tutaj jeden nie zmienialny profil „dont handle all calls” (wszystkie połączenia są odbierane) oraz siedem predefiniowanych profili które można dowolnie edytować i kasować. W menu kontekstowym znajdziemy następujące funkcje:
- activate (uruchamia profil, aktywny profil jest zaznaczany znacznikiem)
- view or edit (pozwala na podejrzenie wybranego profilu lub na jego edycję)
- create new (tworzymy własny profil)
- delete (kasuje wybrany profil)
- rename (zmiana nazwy profilu)
- application (dostęp do głównego menu kontekstowego)

IVR Scenarius: kiedy IVR odpowiada na połączenia przychodzące, dzwoniący usłyszy wcześniej nagrane powitanie i opis funkcji dostępnych pod poszczególnymi klawiszami. IVR będzie czekał na wykonanie akcji przez dzwoniącego (zupełnie jak w centralach korporacyjnych np. jak dzwonicie do TP musicie tonowo wybrać opcję menu aby przejść do dalszych opcji).
Opcje dostępne w menu kontekstowym:
- new scenario (tworzy nowy scenariusz IVR)
- edit scenerio (edytuje wybrany scenariusz)
- delete scenario (kasuje wybrany scenariusz)
- rename scenario (zmiana nazwy wybranego scenariusza)
- aplication (dostęp do głównego menu kontekstowego)
Managing Lists: opcja umożliwia definiowanie własnych czarnych lub białych list. Menu kontekstowe zawiera następujące funkcje:
- new list (tworzy nową listę)
- edit list (edytuje listę)
- delete list (kasuje wybraną listę)
- rename list (zmiana nazwy wybranej listy)
- aplication (dostęp do głównego menu kontekstowego)

SMS Templates: dzięki tej funkcji istnieje możliwość napisania wiadomości, która zostanie wysłana w momencie gdy zadziała reguła „busy + send SMS” (wysłanie dzwoniącemu sygnału zajętości i predefiniowanego SMS).
Opcje dostępne w menu kontekstowym:
- new template (tworzy nowy SMS)
- edit template (edytuje wybrany SMS)
- delete template (kasuje wybrany SMS)
- rename template (zmiana nazwy wybranego SMS)
- aplication (dostęp do głównego menu kontekstowego)

Message Box: ten widok ukazuje wszelkie nagrane wiadomości zarówno te, które były nagrane przez dzwoniącego dzięki IVR, oraz nagrania rozmów. Wiadomości nagrane w „Message Box” są oznaczone w następujący sposób <obrazek> po lewej stronie wiadomości biała chmurka oznacza, że jest to wiadomość głosowa, chmurka z zieloną strzałką oznacza że nie została jeszcze odsłuchana. Nagrane rozmowy są oznaczone żółtą chmurką, nieodsłuchane są oznaczone dodatkowo zieloną strzałką.
Opcje dostępne w menu kontekstowym:
- play (odworzenie nagrania)
- call back (oddzwonienie do osoby, która zostawiła wiadomość)
- delete mesage (usuwa wybraną wiadomość)
- aplication (dostęp do głównego menu kontekstowego)

Scheduler: opcja pozwala na tworzenie zaplanowanych zadań, kiedy mają zostać uruchomione poszczególne profile.
Opcje dostępne w menu kontekstowym:
- enable curent (uruchamia podświetlone zaplanowane zadane)
- diable curent (wyłącza aktualnie podświetlone zaplanowane zadane)
- new schedule (nowe zadanie)
- edit Schedule (edytuje zadanie)
- delite schedule (kasuje zadanie)
- aplication (dostęp do głównego menu kontekstowego)

Dialog Monitor: tu możemy monitorować wszelkie interakcje między IVCM a osobą dzwoniącą, włączając w to nazwisko dzwoniącego oraz odpowiedź IVCM.

Po tej „garści” Wink informacji możemy przystąpić do testowania aplikacji.
Pierwsze co postanowiłem zrobić, to spróbować utworzyć własną listę kontaktów, którą później można będzie użyć do tworzenia profili. Listę tworzy się bardzo łatwo – w zakładce „Managing List” wystarczy wybrać opcję „New List”, nazwać nowo utworzoną listę i zdefiniować numery jakie mają się tam znaleźć (z książki telefonicznej lub wpisując z klawiatury).
Następną rzeczą jaką wykonałem, było utworzenie profilu, co również nie nastręcza najmniejszych kłopotów. Robi się to w zakładce „Profiles” wybieramy new profile, nazywamy go i przystępujemy do konfiguracji. Mnie interesuje możliwość nagrywania wszystkich przychodzących rozmów telefonicznych, więc w utworzonym profilu edytujemy zakładkę all callers, następnie ustawiamy w zakładce callers in które połączenia przychodzące będą nagrane (wszystkie, z książki telefonicznej, z listy), następnie w zakładce response wybieramy akcję jaka ma być wykonana dla wybranej grupy (akceptacja, IVR, wysłanie sygnału zajętości, sygnał zajętości + SMS, przekierowanie rozmów, nagranie rozmowy, wyciszenie dzwonka) w moim przypadku „record conversation” – po dokonaniu wszelkich ustawień zmiany zapisują się automatycznie w wybranym profilu.
Bardzo ciekawą opcją w testowanym programie jest IVR (Interactive Voice Responce) – dzięki tej technologii osoba dzwoniąca po wysłuchaniu nagranych wcześniej przez nas komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym DTMF wybiera poszczególne pozycje z menu. Możemy pod klawiszami w telefonie umieścić różne funkcje tj. zostaw wiadomość, przekierowanie na inny zdefiniowany przez nas numer lub numery.
15-12-2008 14:25
Szukaj postów Cytuj
Offline
frodo_27
Stopień: 150
*

Liczba postów: 182

Dołączył: 31-10-2008

Reputacja: 0


Telefon: Nokia N81 8gb
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #3
 
Bardzo przydatne może ktoś dać po polsku jak będzie mieć.
15-12-2008 14:57
WWW Szukaj postów Cytuj
Offline
xbeer
Stopień: 100
*

Liczba postów: 101

Dołączył: 30-12-2008

Reputacja: 0

Podziękował: 2

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #4
Re: Mobisophy.Interactive.Voice.Call.Master.v2.00.S60v
a dlaczego na telefonie na karte nie dziala nawet przez ten programik przekierowanie? :/
14-11-2011 21:32
Szukaj postów Cytuj
Offline
leo20
Banned

Liczba postów: 3,414

Dołączył: 20-05-2008




Telefon: Sony Xperia L

Soft: 4.4.4 cm11

Znajomość symbiana: 5
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 265
Post: #5
Re: Mobisophy.Interactive.Voice.Call.Master.v2.00.S60v
xbeer bo to zależy od operatora, w t-mobile chyba jest taka możliwość by przekierować rozmowy na inny numer
15-11-2011 11:10
Szukaj postów Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Regulamin | Polityka Prywatności | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS