Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quake - mody [Symbian 9.x]
Offline
normad21
Stopień: 500
*

Liczba postów: 604

Dołączył: 30-05-2010

Reputacja: 0


Telefon: 5230

Soft: s60v5

Znajomość symbiana: 0
Podziękował: 1

Otrzymał podziękowań: 27
Post: #1
Quake - mody [Symbian 9.x]
Quake: Arena(mod)
Kod:
http://www.duckload.com/dl/X50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715502/1294321820_Quake1-Arena(mod).zip
Quake Rally
Kod:
http://www.duckload.com/dl/Z50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715642/1286957592_Quake-Rallymod.zip
Quake: Badlands
Kod:
http://www.duckload.com/dl/d50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715522/Quake1-Badlandsmod.zip
Quake: Dissolution of Eternity (Rogue)
Kod:
http://www.duckload.com/dl/kJ0w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105731152/1285371510_Quake1-ROGUEmod.zip
Quake: Aliens
Kod:
http://www.duckload.com/dl/I50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715542/1250513004_alienq11.zip
Quake: Super Counter-Strike
Kod:
http://www.duckload.com/dl/i50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715592/1267056514_Quake1-SCS_mod.zip
Quake: Wolfenstein - Return to Castle: Mission Pack 2
Kod:
http://www.duckload.com/dl/E50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715492/Quake1-Wolf3dmod.zip
Quake: Shrak
Kod:
http://www.duckload.com/dl/eJ0w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715662/1282287110_Quake1-Shrakmod.zip
Quake: Rubikon
Kod:
http://www.duckload.com/dl/a50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105713962/Quake-Rubikon.zip
Quake II: Commando
Kod:
http://www.duckload.com/dl/c50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715512/1290170470_Quake2-Commandomod.zip
Quake II: Juggernaut
Kod:
http://www.duckload.com/dl/1J0w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105734152/1290173822_Quake2-Juggernaumod.zip
Quake: Abyss of Pandemonium (Retail) - The Final Mission
Kod:
http://www.duckload.com/dl/oa0w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105840072/1284282058_Quake-Pandemonium.zip
Quake: Raptors
Kod:
http://www.duckload.com/dl/450w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715562/Quake1-Raptors1mod.zip
Quake: Drastic Lodge
Kod:
http://www.duckload.com/dl/j50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715552/1267057049_Quake1-Drastic_Lodge_mod.zip
Quake: Drastic Falls
Kod:
http://www.duckload.com/dl/ba0w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105831022/1278134097_Quake1-Drastic_Fallsmod.zip
Quake: James Bond 007 - Tomorrow Newer Dies
Kod:
http://www.duckload.com/dl/S50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715582/Quake1-TND007(mod).zip
Quake: Penumbra of Domination
Kod:
http://www.duckload.com/dl/s50w2
Kod:
http://www.filesonic.com/file/105715102/1296853326_Quake-Penumbra_of_Domination.zip

Niestety nie mam na razie screenów, jeżeli spodobają się, będą aktualizacje
21-02-2011 16:53
Szukaj postów Cytuj
Offline
malutki688
Stopień: 500
*

Liczba postów: 627

Dołączył: 04-07-2010

Reputacja: 0


Telefon: N97 Black

Soft: 22.0.110 hax
Podziękował: 51

Otrzymał podziękowań: 92
Post: #2
Re: Quake - mody [Symbian 9.x]
Wiam ze to glupie pytanie ale xD
Na czy polegaja te modyTongue np return to castle
Instalujemy je normalnie tak?

][Obrazek: 32177.gif]
22-02-2011 03:38
Szukaj postów Cytuj
Offline
normad21
Stopień: 500
*

Liczba postów: 604

Dołączył: 30-05-2010

Reputacja: 0


Telefon: 5230

Soft: s60v5

Znajomość symbiana: 0
Podziękował: 1

Otrzymał podziękowań: 27
Post: #3
Re: Quake - mody [Symbian 9.x]
malutki688 napisał(a):Wiam ze to glupie pytanie ale xD
Na czy polegaja te modyTongue np return to castle
Instalujemy je normalnie tak?
To nie jest głupie pytanie, mogłem napisać wcześniej Smile

1. Aby uruchomić mod, musisz zainstalować pełną wersję oryginalnej gry Quake1.
2. Następnie rozpakować zawartość archiwum do folderu w katalogu z grą. powinno to wyglądać tak: E: / Quake1/Wolf3D
3. Otwórz plik cmdline.q1 dowolnym edytorem tekstu i umieść w nim następujący tekst: -game Wolf3D +map wolf3d (zawsze pisać bez wcięcia na początku i umieścić spację między wyrazami) lub zastąpić plik cmdline.q1 tym samym z archiwum.
4. Uruchom grę i cieszyć się aktualizacja Quake!
22-02-2011 17:30
Szukaj postów Cytuj
Otrzymane podziękowania: malutki688
Offline
Damianes123
Stopień: 100
*

Liczba postów: 146

Dołączył: 09-09-2010

Reputacja: 0


Telefon: nokia n73
Podziękował: 7

Otrzymał podziękowań: 1
Post: #4
Re: Quake - mody [Symbian 9.x]
Czy to mozna uruchomic w quake 2

[Obrazek: chomik468x60.gif]
28-02-2011 18:33
Szukaj postów Cytuj
Offline
BlimeR
Stopień: 1
*

Liczba postów: 3

Dołączył: 25-05-2009

Reputacja: 0


Telefon: 5230

Soft: v52.0

Znajomość symbiana: 9
Podziękował: 1

Otrzymał podziękowań: 1
Post: #5
Re: Quake - mody [Symbian 9.x]
Jak wgrać mod z cs a?

[ Post napisany za pomocą urządzenia mobilnego ] [Obrazek: mobile.png]
18-03-2011 15:40
Szukaj postów Cytuj
Otrzymane podziękowania: normad21
Offline
normad21
Stopień: 500
*

Liczba postów: 604

Dołączył: 30-05-2010

Reputacja: 0


Telefon: 5230

Soft: s60v5

Znajomość symbiana: 0
Podziękował: 1

Otrzymał podziękowań: 27
Post: #6
Re: Quake - mody [Symbian 9.x]
Tłumaczył google

Sposób na start:
1. Aby uruchomić mod, musisz zainstalować pełnej wersji oryginalnej gry Quake1.
2. Następnie rozpakować zawartość archiwum do folderu w katalogu z grą. Następnie w drodze do Suplement powinien wyglądać tak: E: / Quake1/SCS
3. Otwórz dowolny plik edytora tekstu cmdline.q1 i umieść w nim następujący tekst: gry SCS (zawsze pisać bez wcięcia na początku i umieścić spację między wyrazami) lub zastąpić plik cmdline.q1 tym samym z archiwum.
4. Uruchom grę i cieszyć się aktualizacja Quake!
PS: Jeśli gra się zdaje trochę ciemno, zaleca się, aby dodać kontrast, tj. poprawić widoczność, zwiększając ostrość, jasność i kontrast. Aby to zrobić w pliku cmdline.q1 dołączyć Powierzchnia:-gamma 0.3-FSAA (gdzie zmiana wartości 0,3 za mniej zwiększyć jasność).
Wartość FSAA - jest włączenie ekranu anti-aliasing (zwiększa obciążenie smart).
Plik cmdline.q1 - dokument tekstowy ze zmienionym rozdzielczości, dzięki czemu można tworzyć samodzielnie.
23-03-2011 18:53
Szukaj postów Cytuj
Offline
Goffy
Super Moderator
*

Liczba postów: 924

Dołączył: 27-07-2009

Reputacja: 0


Telefon: HTC Touch Pro

Soft: WM 6.1

Znajomość symbiana: 3
Podziękował: 11

Otrzymał podziękowań: 50
Post: #7
Re: Quake - mody [Symbian 9.x]
moze jakies screeny?

SE xperia x8 -> cm7
NTT a72b -> 4.0.4 by Xoliper


"Po co mam używać szukajki, skoro mogę założyć nowy temat?"
23-03-2011 19:23
Szukaj postów Cytuj
Offline
BlimeR
Stopień: 1
*

Liczba postów: 3

Dołączył: 25-05-2009

Reputacja: 0


Telefon: 5230

Soft: v52.0

Znajomość symbiana: 9
Podziękował: 1

Otrzymał podziękowań: 1
Post: #8
Re: Quake - mody [Symbian 9.x]
dzięeki bardzo sam do tego doszłem Smile ale tu nie ma botow (przeciwnkkow)

[ Post napisany za pomocą urządzenia mobilnego ] [Obrazek: mobile.png]
24-03-2011 21:59
Szukaj postów Cytuj
Offline
anakinpl
Stopień: 1
*

Liczba postów: 18

Dołączył: 27-06-2011

Reputacja: 0


Telefon: N73 ME,N95 8GB

Znajomość symbiana: 7
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #9
Odp: Quake - mody [Symbian 9.x]
Dzieki za mody,będę miał w co grać na fizyce.

[ Post napisany za pomocą urządzenia mobilnego ] [Obrazek: mobile.png]
24-04-2012 22:04
Szukaj postów Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Regulamin | Polityka Prywatności | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS