Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
Offline
polak
Stopień: 50
*

Liczba postów: 51

Dołączył: 18-05-2009

Reputacja: 0

Podziękował: 2

Otrzymał podziękowań: 15
Post: #31
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
jak juz mówiełem na N82 I n95 8G SAMA ROZGRYWKA PRZEBIEGA POPRAWNIE Smile natomiast filmiki długo sie ładuja wszedzie Tongue
11-02-2011 10:53
Szukaj postów Cytuj
Offline
Longeret
Stopień: 500
*

Liczba postów: 560

Dołączył: 15-11-2009

Reputacja: 1


Telefon: Lenovo A830,N82

Soft: Android

Znajomość symbiana: 8
Podziękował: 23

Otrzymał podziękowań: 50
Post: #32
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
vrob3l26 napisał(a):Na e52 smiga ale mało ramu bo tnie strasznie Smile

Nom u mnie średnio zabiera 25-30mb ramu po uruchomieniu emulatora.

[Obrazek: spiderew.gif]
" Sword in my hand, Axe on my side, Valhall awaits me, Soon I will Die..."

[Obrazek: zjazduserowgarfield1600.gif]
11-02-2011 11:31
Szukaj postów Cytuj
Offline
vrob3l26
Stopień: 500
*

Liczba postów: 565

Dołączył: 09-08-2010

Reputacja: 0


Telefon: NOKIA E52

Soft: 54.3 H@ck

Znajomość symbiana: 1
Podziękował: 4

Otrzymał podziękowań: 130
Post: #33
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
wolne mam 46 ramu po uruchomieniu cos mi tam zostaje jakies 10 ramu ale tnie i nie bardzo granie wychodzi Smile sprobuje w cras bandita przydzialac Smile

Jeżeli pomogłem to kliknij na [Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcQQdmjnWJh6KECSVjlC53u...J_MRMf77ch] w prawym dolnym rogu okna Tongue
11-02-2011 12:00
Szukaj postów Cytuj
Offline
polak
Stopień: 50
*

Liczba postów: 51

Dołączył: 18-05-2009

Reputacja: 0

Podziękował: 2

Otrzymał podziękowań: 15
Post: #34
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
Próbujcie na INNYCH BIOSACH ! bo jest opcja ze na jakimś bedzie chodzić o niebo lepiej

np stąd


http://www.emuasylum.com/emuextra/Plays ... 0Files.zip
zmieniamy nazwe na SCPH1001
próbujemy po kolei

sam nie jestem w stanie wszystkiego sprawdzić bo jest tego duzo !
11-02-2011 14:29
Szukaj postów Cytuj
Offline
vrob3l26
Stopień: 500
*

Liczba postów: 565

Dołączył: 09-08-2010

Reputacja: 0


Telefon: NOKIA E52

Soft: 54.3 H@ck

Znajomość symbiana: 1
Podziękował: 4

Otrzymał podziękowań: 130
Post: #35
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
a skad wziac te biosy Tongue

Jeżeli pomogłem to kliknij na [Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcQQdmjnWJh6KECSVjlC53u...J_MRMf77ch] w prawym dolnym rogu okna Tongue
11-02-2011 14:38
Szukaj postów Cytuj
Offline
polak
Stopień: 50
*

Liczba postów: 51

Dołączył: 18-05-2009

Reputacja: 0

Podziękował: 2

Otrzymał podziękowań: 15
Post: #36
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
w google wpisz psx bios lub ps1 bios


jest tego bardzo duzo , trzeba próbowac do skutku
11-02-2011 14:44
Szukaj postów Cytuj
Offline
Master1994
Stopień: 1
*

Liczba postów: 25

Dołączył: 30-08-2010

Reputacja: 0


Telefon: Nokia C5
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #37
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
stunter50 napisał(a):Master1994, jaki masz dokladnie telefon, C5-00 czy C5-03? System zlamales?

C5-00. No nie mam. xD
11-02-2011 17:23
Szukaj postów Cytuj
Offline
tailords
Stopień: 1
*

Liczba postów: 4

Dołączył: 14-03-2010

Reputacja: 0


Telefon: N 95 8gb
Podziękował: 1

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #38
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
Zainstalowalem program na nokii N95 8GB sprawdzilem pare gierek ale niestety wiekszosc przymula znaczaco.Udalo mi sie odpalic Crasha 3 ,Crasha Basha, Castrol Honda Bike(czy jakos tak) .Silent Hill nie odpala wcale moze dlatego ze program widzi 2 pady bo pamietam ze jak byly w konsoli 2 pady to gra nie ruszala.Mam prosbe do kogos z n95 8GB aby zrobil filmik jak mu chodzi teken 1(gra jest u nas na forum i ma 8 mb przy sciaganiu).A i odkrylem jak wylaczac program bez resetowania fona trzeba wcisnac olowek i prawy soft
12-02-2011 01:56
Szukaj postów Cytuj
Offline
polak
Stopień: 50
*

Liczba postów: 51

Dołączył: 18-05-2009

Reputacja: 0

Podziękował: 2

Otrzymał podziękowań: 15
Post: #39
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
a jak ktos nie ma ołówka ? (n82)


na innym biosie moze chodzic lepiej ! testujcie!


a teeken jest mój (jak cała reszta gier Tongue ) chodzi płynnie ale wolno , tzn jak w matrixie
12-02-2011 02:16
Szukaj postów Cytuj
Offline
tailords
Stopień: 1
*

Liczba postów: 4

Dołączył: 14-03-2010

Reputacja: 0


Telefon: N 95 8gb
Podziękował: 1

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #40
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
Jezeli ktos nie ma olowka to nie wiem pokombinuj rozne klawisze +prawy soft moze sie uda.Za momet bede testowal Gran Turismo 2 wiec dam znac czy idzie odpalic
12-02-2011 02:44
Szukaj postów Cytuj
Offline
polak
Stopień: 50
*

Liczba postów: 51

Dołączył: 18-05-2009

Reputacja: 0

Podziękował: 2

Otrzymał podziękowań: 15
Post: #41
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
to przy okazji wytestuj biosy rózne Tongue i jak Ci działa to jakies podzienkowanko by sie sprzydało Tongue
12-02-2011 10:40
Szukaj postów Cytuj
Otrzymane podziękowania: tailords
Offline
Longeret
Stopień: 500
*

Liczba postów: 560

Dołączył: 15-11-2009

Reputacja: 1


Telefon: Lenovo A830,N82

Soft: Android

Znajomość symbiana: 8
Podziękował: 23

Otrzymał podziękowań: 50
Post: #42
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
Ja tam sobie killMe wyłączam, faktycznie ten emulator pozostawia jeszcze wiele do życzenia i gra na nim nie daje jeszcze pełnej satysfakcji. Ogólnie to jeżeli grać to tylko podłączając się pod tv.

[Obrazek: spiderew.gif]
" Sword in my hand, Axe on my side, Valhall awaits me, Soon I will Die..."

[Obrazek: zjazduserowgarfield1600.gif]
12-02-2011 10:45
Szukaj postów Cytuj
Offline
polak
Stopień: 50
*

Liczba postów: 51

Dołączył: 18-05-2009

Reputacja: 0

Podziękował: 2

Otrzymał podziękowań: 15
Post: #43
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
dasz mi jakis link do tego KillMe , w trybie landscape gra sie nawet ładnie , ale najlepiej na N95 8g na klawiszach mutimedialnych ......


kwestia chodzenia gry to kwestia biosu, bo emulator nie obiąża komórki do maximum , mozna powiedzieć ze zostało tam jeszcze "duzo miejsca" prace wciąż trwają więc to tylko kwestia czasu.....
12-02-2011 11:21
Szukaj postów Cytuj
Offline
Longeret
Stopień: 500
*

Liczba postów: 560

Dołączył: 15-11-2009

Reputacja: 1


Telefon: Lenovo A830,N82

Soft: Android

Znajomość symbiana: 8
Podziękował: 23

Otrzymał podziękowań: 50
Post: #44
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
Proszę...
post43751.html?hilit=kill%20me#p43751

Nie no wiadomo, że usprawnienie emulatora to kwestia czasu, ale to i tak tylko i wyłącznie telefon, który i tak dzięki systemowi wiele potrafi.
Ja kupiłem sobie ps2 za grosze, naściągąłem 30Gb gier i gram tylko jak mnie koledzy odwiedzą bo samemu mi się nie chce. No a gra na telefonie wydaje mi się tylko dla wytrwałych...niemniej jednak bardzo się cieszę, że ktoś w końcu tego dokonał i że nareszcie "jakoś" to działa...
Wiele osób nie dopuszczało nawet myśli, że na symbianie s60v3 jest taki emulator realny... i za to wielki plus :bye:

[Obrazek: spiderew.gif]
" Sword in my hand, Axe on my side, Valhall awaits me, Soon I will Die..."

[Obrazek: zjazduserowgarfield1600.gif]
12-02-2011 13:32
Szukaj postów Cytuj
Offline
dreadlock89
Stopień: 1
*

Liczba postów: 7

Dołączył: 10-02-2010

Reputacja: 0


Telefon: e51

Soft: s60v3
Podziękował: 2

Otrzymał podziękowań: 0
Post: #45
Re: Emulator PSX na symbiana !!! działający ! Testowany !
Na e51 wszystko ładnie wchodzi,wybieram grę. Pokazuje się konsolka i szybkie wczytywanie jakichś plików i kick. Heh czyżby telefon nie był kompatybilny?
Przy instalowaniu bibliotek jedna aplikacja też nie była kompatybilna, zainstalowałem mimo to.
Testowane na własnym biosie i grze Dino Crisis 2.

Posprawdzam jeszcze na innej grze i innym biosie...
Ma ktoś pomysł lub też Nokię e51 by sprawdzić u siebie? Chce wiedzieć czy mam coś nie tak czy zwyczajnie telefon nie uciągnie.
Z góry dzięki Big Grin
18-02-2011 17:49
Szukaj postów Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Regulamin | Polityka Prywatności | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS