Teraz jest 09 lut 2012 03:11

Nowości Nowości dla Problemy

Mapa strony Problemy » Dział : Problemy

Masz jakiś problem ze swoim SE, Samsungiem, Motorolą itp? Napisz tutaj. Dział dla NIE SMARTPHONÓW.

Ekran N97 mini

Witam, mam problem, nie mam gdzie znaleźć odpowiedzi. Przestał mi działać ekran dotykowy w mojej N97, tzn jak klepnę to coś tam załapie ale bardzo rzadko praktycznie nie da się korzystać, tu moje pytanie: co jest do naprawy? Myślałem już nad zakupem http://allegro.pl/ekran-dotykowy-nokia- ... 44643.html lub
http://allegro.pl/oryg-lcd-wyswietlacz- ... 18185.html

Jestem totalnie zielony w temacie, proszę o pomoc nie chcę żeby telefon leżał nie ...
Czytaj więcej : Ekran N97 mini | Wyświetlone : 400 | Odpowiedzi : 5

Nie ma podświetlenia ekranu i klawiszy filmowych nokia N95

Witam jestem posiadaczem nokii n95 8gb od jakiś 4 miesięcy kupiłem ją na allego jako 100 sprawna i taka była do czasu gdy telefon jest zasunięty i odblokuje to ekran sie nie podświetla i nic albo jakieś kreski albo co innego a jak rozsune telefon wszystko jest wtedy ok .
I czego to jest wina ja myślę ze taśmy chociaż tasmą w nim juz raz była wymieniana na orginalną.
A jak taśmy to jaką taśmę ...
Czytaj więcej : Nie ma podświetlenia ekranu i klawiszy filmowych nokia N95 | Wyświetlone : 327 | Odpowiedzi : 2

nokia 6280 simlock lub nowy soft

Witam serdecznie posiadam nokię 6280 ma simlock na ERA imei 353949013020772
żaden kalkulator nie potrafi wygenerować poprawnego kodu. Proszę od odpowiedni kod lub jakiś nowszy soft który sam się instaluje beż mojej ingerencji bo nie chcę popsuć czegoś przy podmianie plików
Czytaj więcej : nokia 6280 simlock lub nowy soft | Wyświetlone : 320 | Odpowiedzi : 1

Słuchawki N96

Mam problem gdy podłączam słuchawki z mikrofonem i włączam jakąś piosenke nie słychąć jej wyrażnie dopiero jak nacisne a właściwie jak trzymam przycisk od mikrofonu słychać wyrażnie. Przed podłączeniem słuchawek poiawia mi się komunikat: Użyj mikrofonu w telefonie.